Kupujemo, i to brzo i lako.

Umemo li da kupujemo?

U našem poslu, bliži smo prodaji. Ali volimo i da kupujemo, a ponekad se upitamo da li su naši prijatelji skloni i vešti pravljenju dobrih izbora? Prenećemo naše primere, napisaćemo kako mi kupujemo i zašto tako radimo. Umećete i Vi. Nije teško, verujte da je najteže opisati saam algoritam kojim se krećemo, sam proces nije težak, a Vi ćete uz par jednostavnih trikova, odluka i pitanja uvek doći do rešenja. Takođe, vrlo bitno, ovako možete i uštedeti. Idemo…

Kako odlučujemo kod koga pazarimo, kako biramo brend? 

Proizvođača biramo po dobrom glasu, pitamo ljude kada ne znamo gde se nešto kupuje. Lusteri, hmmm, … Eglo. Zmaj Tržni centar, Beograd. Austrijski brend, vrlo kvalitetni sa dobrom cenom, ima za svakoga po nešto. Kakve su im sijalice? Odlične, 5 godina garancije, nijedna nam nije crkla već 4 godine. Ovo su već dva postulata našeg načina kupovine. Kod koga i lično zadovoljstvo… Videćete, dalje ne pitamo… Idemo na lice mesta i tamo donosimo naš sud. Ovo je možda i najvažnije, a zove se – ljudi svašta pišu i govore, a ne znaju baš uvek. Ne znamo uvek ni mi, niko nije savršen, ali težimo zadovoljstvu. Zato, samo sami nakon otkrića gde.

*Idi kod njega…*, kažu drugi, to nam je baš kul. Odete, vidite. Otkrijte čoveka ili brend, istražujte sami. Poverenje u startu, naravno, ono je najvažnije. 

Kada kupujemo, na kom mestu je cena?

Pitanje cene je često i zahtevno pitanje. Cene se visoko kotiraju na lestvici značajnih pitanja, ali nisu odlučujuće i, po nama, ne treba ni da budu. Ovo pitanje često postavljate i nama kada birate med. Tako jednostavno, samo jedna reč, *cena? * pored fotografije proizvoda na nekoj od mreža. Kao da žurite u ovom brzom vremenu. 😉  Uvek odgovorimo odmah. Da ne čekate. Volimo to, da budemo tu. 

Kako analiziramo Vaše pitanje? Paa, verujemo da, *ne kupujete odmah, poredite cene sa cenom iz marketa, samo pitate, planirate budžet… *

Kako razmišljamo, *sigurni smo da znate kakvi su naši proizvodi i da kvalitet prevazilazi cenu. Dajemo željeni odgovor i očekujemo Vas sa porudžbinom*.

Pre par dana radili smo određenu prodajnu analizu, zbog jednog važog detalja i onako pored puta pokupili nešto interesantno, a da to i nismo zapravo tražili. Čak 92% Vas nas više ne pita za cenu. Bili smo oduševljeni. Videćete i zašto…

Dalje, oko cena, kako mi radimo kada kupujemo, ako nemamo dovoljno novca, u startu odredimo budžet koji ćemo potrošiti. Primer: Frižider do 40.000 din je sasvim ok, iako postoje i skuplji. Biramo poznatog i iskusnog proizvođača, oni uvek imaju i dobre proizvode za manje novca… Kada kupujemo hranu, npr. Zlato u tegli, u ovim slučajevima birajte vrhunski Livadski med. Odličan je i ima najbolju cenu.  https://www.zlatoutegli.rs/sr/proizvodi/med

Zlato u tegli, livada iz Srema.

A popust?

Kada kupujemo, ako nam je bitan kvalitet, a nemamo dovoljno novca, pitamo za promotivne ponude, ponude na sniženju. Ovo možete uraditi uvek. Npr. kod nas u Zlato u tegli, ove ponude postoje, i pored dobre cene, predlažu fiksan izbor odličnih proizvoda, ali nisu svi u ponudi top seller, promotivne ponude uvek imaju neko ograničenje.  https://www.instagram.com/p/CUuJNL6MbCR/?utm_medium=copy_link

Ukoliko nam novac nije ograničenje, tada ne pitamo za cenu, već biramo proverene stvari kod poznatog proizvodjača. Npr., uvek kupujemo sveže meso kod lokalnog mesara, za našu Lenu, utorkom ujutru. 

Kod nas, kao proizvođača, mnogi ne pitaju za cenu Matičnog mleča u medu, znaju da je ovaj proizvod najbolji. https://www.zlatoutegli.rs/sr/proizvodi/imuno-linija

Luksuz na vidiku.

Kako mi to radimo?

Drugi kažu da smo zanimljivi, kao porodica i kao pojedinci. Da, hvala za kompliment, nama nikada nije dosadno. 

Stalno nešto novo uvodimo u život. Stalno biramo. Menjamo… Tumbamo. Stalno investiramo.

Zato i možemo pomoći. Ne komplikujemo stvari, ne menjamo aršin već godinama, bez obzira na trenutak, uvek smo skromni i vrlo realni.  Jedna od čestih situacija je da želimo da kupovinu željenog proizvoda završimo brzo. I da saznamo ključne stvari, odmah. 

Kada kupujemo preko neta, prvo, izaberemo brend (proizvođača, firmu…) Na osnovu finansijskog kriterijuma to se lako završi. Primera radi, ako kupujemo patike za dete, ne gledamo Valentino, već Ciciban, Adidas ili Geox. Znamo šta možemo da platimo. 

Odmah, da bacimo komentar, što se tiče Zlato u tegli, proizvodi su premium sa pristojnom cenom, tržišno fino ušuškani, tako da ćete lako odabrati Zlato u tegli kao dobru cenovnu opciju u segmentu ručno radjenih prirodnih proizvoda. http://www.zlatoutegli.rs

Istražujući izabrani brend na internetu, obično pronalazimo kopirane tekstove, bez suštine i bez ličnog otiska. Bez pečata. Razumljivo, osnivač ili vlasnik ne stiže da se uključi i pomogne prodaju tako što će prirediti tekstove sa dušom. 

Kod nas na sajtu Zlato u tegli pronaći ćete lične tekstove, svako slovo je naše. Na početku, kada nas upoznajete, ovu originalnost vidimo kao ključnu stvar u izgradnji poverenja. 

Takođe, najvažnije, kada biramo, ne bavimo se čitanjem recenzija, tudji utisci o brendu su nam važni, mada su ti utisci uglavnom poznati, Bosch je Bosch… Subjektivna mišljenja o uređajima i proizvodima, u okviru tog biranog brenda, ne pratimo. Ljudi svašta pišu, forumi nikako… 

Odredimo brend i dalje, samo sami. 

Kada kupujemo, odredimo kod koga i dalje samo sami. Evo i zašto.

Kod nas u Zlato u tegli, prilikom i nakon kupovine proizvoda, prati nas gotovo apsolutno zadovoljstvo naših klijenata u proteklih osam godina. Zadovoljstvo je ključ i od njega polazi sve, dobar glas, dalje inspiracije vezano za upotrebu proizvoda – ako nešto volimo više ga i koristimo, ponovna kupovina… Sve su to posledice ličnog zadovoljstva. Zato i subjektivan utisak drugih ljudi ostavljamo po strani, a ciljamo lično zadovoljstvo. A do zadovoljstva možemo samo preko ličnog iskustva. Znate ono, nikome ista paprika nije isto ljuta. Zato, treba da se proba.

Možete uvek pitati druge i o brendu Zlato u tegli i o proizvodima. 

Međutim, kao što smo naveli, mi bismo probali taj med. Lično iskustvo je najbolje. 

Mi tako biramo, samo sami. 

Dakle, ako možete, probajte. 

Kako da probate med ili med sa dodatkom Zlato u tegli, kupite jedno pakovanje od 300g, nije opterećujuće, nema ga fizički mnogo, nije skupo. https://www.zlatoutegli.rs/sr/proizvodi/med-sa-dodacima

Ali Vi imate 20 proizvoda! Ovako kažu ne znajući odakle da krenu… E, zato naše prisustvo pravi razliku u odnosu na druge, pitajte nas, slobodno, uvek ćemo predložiti nešto u skladu sa Vašom potrebom ili željom.

Proba 5 ukusa? Sviđa Vam se? Jako je lako, kupite našu Medonjeru. Ona nosi 5 različitih ukusa. https://www.zlatoutegli.rs/sr/proizvodi/medonjera

rođendanska Medonjera, poručite!

Gde smo stali… A da, originalni tekst sa dušom i suštinom… 

Kod nas nećete pronaći nešto što je negde već napisano.

Toga nema. 

Sve je unikatno. Trudimo se da budemo drugačiji, svaki put novi. 

Ko kupuje, ko bira, ko odlučuje u Zlato u tegli timu? 

Zavisi od prilike… Značajnije kupovine završavamo zajedno, Miroslav obično nešto duže gleda i razmišlja, filtrira po svojim kriterijumuma, ne čita recenzije, samo gleda teoriju ili izvor, npr. ako ga zanima komad tehnike, poredi proizvodjače, ne voli subjektivna tudja mišljenja, puni podsvest informacijama koje proizvođači emituju i poredi i jako dobro povezuje… Iz činjenica otkriva odgovore. Ostavlja da na kraju zajedno na osnovu našeg iskustva donesemo zaključak i napravimo kupovinu. 

Naravno da to nije najbolji put… Ali ako je suština kvalitetna, npr biramo aparat renomiranog proizvođača, suštinski nema greške, šta god da se izabere, samo su detalji različiti.

Pri kraju, obilazimo prodavca, ako je prvi put, da se upoznamo. Može i telefonski razgovor. 

Sač i polovne stvari. Jedno za i jedno protiv.

U septembru, Miroslav je kupio sač. Gusani sud za pripremu hrane. Nakon telefonskog razgovora i par informacija, potvrdio je kupovinu. Sada vežba, probe koje izvodi sa mesom su izuzetne. Da znate da postoji bar 5 proizvođača suđa od gusa i zemlje… Nije lako odabirati, ali imate smernice, brzo se završi. Za smernice za sač pitajte Miroslava.

Još jedan primer u prilog online kupovini, u toku perioda Korona virusa u toku jula 2020. godine potvrdu kupovine novog automobila uradili smo elektronski. Kod dilera na Novom Beogradu. A automobil smo pre toga gledali lično u Novom Sadu. 

Odabrali smo brend. Videli model na terenu. Odabrali boju… A cenkanje i najbolju ponudu dobili smo od ljudi koje nismo ni videli uživo… I bilo je lako. Verujte, bez recenzija, napravili smo vrhunski izbor. 

Tako i kod meda sa našeg pčelinjaka, nema greške, samo nijanse utiču na izbor. Svi proizvodi fino rade. 

Još jedan detalj, ne kupujemo polovne stvari, zato i ne čitamo recenzije… Poredeći sa medom. Sve tegle koristimo samo jednom, sigurni ste da Vam je u ruci nešto što je pripremljeno samo za Vas. 

Nadamo se da smo Vam bar malo pomogli.

Za sve sugestije i pitanja, pišite nam. Tu smo za Vas. 

Vaš Zlato u tegli tim #čuvajmo*čele

Navike, med… novi ukus?

Zlato u tegli – Vaša dobra navika

Najava novog ukusa, stvar navike

Navike onih koji rade na televiziji ili na mrežama su da kažu, sutra objavljujemo tizer. Obično je to multimedijalni proizvod koji nečim treba da Vas do-takne 🙂 Da ne kažemo tizne, tizuje, pipne, pokrene, cimne, trzne, blicne. A cilj je da Vas obavesti o nečemu novom. Neki novi film, serija, proizvod, hotel, novi ukus Zlato u tegli. Kako god, nova navika je i da koristimo tuđice. Ma, može. Nama svejedno, volimo i tuđice. Mi u Zlato u tegli kažemo, evo najava umesto tizera, jer znamo da volite, da jedva čekate, da ste navikli, da se uvek obradujete kada radimo nešto novo. Dakle, novi ukus je spreman!

Kažu da je za stvaranje navike potreban 21 dan.

Ok, doooobro, uzmite veće pakovanje, 300g Zlato u tegli ne traje 21 dan :).

Ma ne ta navika, navika da se sezonski pojavljuju novi ukusi Zlato u tegli. Paaa, to već i jeste navika, punih 5 godina Vas, iz sezone u sezonu, iznenađujemo.

Odakle vam više snage? …Mi to vidimo drugačije.

Kod Vas uvek nešto novo. Kako to radite…

Drugi kažu, ma oni samo nešto drobe u med… Da taj med valja, ne bi mu ništa dodavali.

To se slabo prodaje…

Znate kako, mi tu situaciju vidimo drugačije.

Inovativni pristup je jedan od postulata modernog biznisa. Kod engleza imate ono – stari psi, novi trikovi.

Moramo napred. Odatle snaga. Ne volimo moranje, ali ovo je pozitivan pokret. I radi.

Razvoj se u velikom broju kompanija posmatra kao mali zakržljali deo drveta ili kao slepo crevo u čoveka. Ne treba nam, ali dobro je da je tu.

Drugi put, mi to vidimo drugačije.

Razvoj je osnovni sektor. Ciljevi se postavljaju, zacrtavaju. A planovi moraju da popločaju put ka cilju. Svaki korak je pobeda.

Verujte, tako je najbolje. *Cana stara jela ne podgreva*. Nama je intimno mnogo toga dosadno. Uvek gledamo da idemo napred… Život brzo prolazi. Neki kažu, najbolje stvari se ne menjaju. Slažemo se, ne menja se brend, volimo nečiji stil, ali brend sam po sebi mora da raste, da ide napred. Zato mi to tako… Takođe, svi ukusi koji su već postojani imaju pravo da napreduju, uvek biramo sve bolje sirovine, prilagođavamo recepte, redizajniramo etikete, to je takođe neizostavni pokret…

Domaći med. Stara dobra navika

Stara navika je da se med kupuje na proverenom mestu, kod proverenog sedokosog gospodina. Dobra navika.

Samo, da li ste proverili mesto i da li je to moguće uraditi?

I da li je gospodin dovoljno osedeo?

Nećemo se šaliti. Suština je da nam je ponekad važnije da nam neko kaže da je nešto domaće, jer se takva stvar kupuje samo kod domaćina. A da li je domaćin dao med na analizu, da li je obrisao inox astal i da li je med spakovao u novu kantu od prehrambene plastike, na oko nije nam važno. Možda zato što i ne znamo šta proizvod zahteva, ne znamo kako treba, … Ali, ako nam na pitanje da je med domaći, neko kaže, jeste, eeeeeee onda je to već nešto drugo.

Važno je da med nije iz uvoza. Važno je da je sa domaćih cvetova. Važno je da ima analizu. Da su kante nove. Da je prostor čist i sa lakoperivim površinama. VAŽNO JE, izvinite što podigosmo ton.

Domaći, iz šupe, u ajvar tegli, a pčele gladne do koske, išpricane hemijom. Bez odgovornosti. E pa to ne može!!!

Stare navike

To se tako od uvek radilo.

I šta onda? Ne može drugačije? A šta ako je potrebno? Naravno, naučiće se.

Idemo od početka.

Med se čuvao u aluminijumskim kantama. Ne valja. Zašto? Zato što je aluminijum iz kante uticao na kvalitet meda. U međuvremenu, razvoj industrije je doneo upotrebu bezbednijih metala i prehrambene plastike, tako da med je bezbedan. Metalne kašike iz tog perioda su takodje prevaziđene, slobodno jedite mediće inox escajgom iz kuhinje i bez brige.

Med ne treba zagrevati. Zašto? Pa pobićemo enzime. Uvek u mlakoj tečnosti rastopite, ne u vreo čaj, nikako, eliminišimo stare navike.

Čuvajte u frižideru. Nikad to nisam čuo. Eto, sad čujete, za sve postoji prvi put. Stabilizuje se nižom temperaturom, pogotovo polenski kristalisani medovi koji na višim temperaturama mogu doći u stanje fermentacije ukoliko se drže na toplom mestu.

Novi ukus, nove navike

Zlato u tegli postkovid specijalitet

Doprinos našeg rada na tržištu je specifičan. U eri gotovih proizvoda koji eliminišu potrebu da se nešto melje, meša, prlja i pere kod kuće, svi proizvođači koji su poželeli da pomognu i ponude specifične otklone od starih navika, našli su svoje mesto.

Mi smo u ovom poslu bili, prvi.

Danas, 5 godina kasnije, u stanju smo da zbog strukovnog obrazovanja iskoristimo najkvalitetnije prirodne sirovine sertifikovanih proizvođača – kakao, semenke, kvalitetno voće i ponudimo asortiman sirovih proizvoda koji je neponovljiv. https://www.zlatoutegli.rs/sr/o-nama

Uz to, formiramo i nove navike. Redovna upotreba pčelinjih proizvoda. Male doze, u dužem vremenskom periodu. Upotreba specifičnih rastvora propolisa. Specifično čuvanje proizvoda. Viša vredost meda u dopadljivim mešavinama. Upotreba proizvoda bez pauze u upotrebi. Originalni pokloni. Analizirane serije proizvoda, odobreni pogon za obradu meda u okviru porodičnog gazdinstva. Aktivan preduzetnički status.

Presek nam je jedinstven i neponovljiv. Najbolji.

I u proizvodnji. pčelarenje uz upotrebu bioloških sredstava u tretmanu pčela. Med na medu rodi – pčele se ne prihranjuju veštačkom hranom. Seleći pčelinjak.

O novom ukusu domaćeg meda…

Ukus je interesantan, apstraktan pojam. Mi ukus doživljavamo kao materijalizaciju misli. Sposobnost da doživljaj svedemo na nešto opipljivo.

Svi znamo za – *o ukusima se ne raspravlja*. Takođe, poznato je i to da je ta poslovica smišljena kako se ne bismo udubljivali, učili i razmišljali zašto je nešto lepo, kako ne bismo razvijali našu estetsku misao. Ukus je posebna tema, da ne raspravljamo na ovom mestu. 🙂

U našem poslu, ukus je sposobnost da kod velikog broja klijenata izazovemo senzaciju koju oni povezuju sa nazivom našeg proizvoda. Ono što je najzanimljivije je što se kreacija radi u medu.

Med je vrlo dobra baza, ukolko ga ukomponujemo onako kako volimo, a mislimo da to baš umemo da uradimo, dobija se izuzetan rezultat. Iskustvo je to već, višegodišnje, 🙂

Novi ukus je, inspirisan našim detinjstvom, banana i kakao prah. O njemu će se tek pričati. Coming soon…

Hvala Vam za čitanje.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *